برای مشاهده نمونه و قیمت کلیک کنید.

۵نکته طلایی خرید یخساز چیست؟

در این مقاله به نکات مهم خرید یخساز میپردازیم که بتوانیم به سادگی دستگاه یخساز مناسب را با قیمت مناسب خرید کنیم.

نکات کلیدی خرید یخساز مناسب مصرف ما عبارتند از :

۱-توجه به سایز یخساز

۲-توجه به ظرفیت تولید یخساز

۳-توجه به کمپرسوردار بودن یخساز یا نبودن آن

۴-توجه به جنس بدنه و متریال استفاده شده در آن

۵-توجه به سایز مخزن های ذخیره آب و یخ دستگاه یخساز

هنگام خرید یخساز باید به این ۵ نکته توجه کنیم که ;

۱-سایز دستگاهی که تهیه میکنید بستگی به فضا و بودجه و میزان مصرف شما دارد امروزه یخساز های رومیزی از سایز هایی ۱۲ تا ۳۰ کیلویی در بازار موجود هستند.

البته این نکته رو هم در نظر بگیرید که در اکثر سایز های متفاوت نزدیک مانند یخساز های ۱۲ و ۱۵ کیلویی تفاوت در حجم مخزن های ذخیره سازیست و حجم تولیدی در زمان های مشابه مانند هم ست.

۲-باتوجه به حجم مصرف یخی که در ۲۴ ساعت داریم  دستگاه یخسازی با چه حجم تولیدی تهیه کنیم،در حالت کلی این مورد بستگی به میزان یخ مصرفی شما دارد که یخسازی در چه حجم تهیه بفرماید.

تقسیم بندی حجم تولیدی یخساز ها برای ۲۴ ساعت هست به عنوان مثال یخساز ۱۲ کیلویی در ۲۴ ساعت کار ۱۲ کیلو یخ رو برای شما تولید میکند که حتما باید مورد توجه قرار بگیرد.

۳-یخساز های کمپرسور دار به نسبت یخساز های بدون کمپرسور کارایی و کیفیتی بالاتری دارند،قدرت یخساز های کمپسور دار به نسبت یخساز بدون کمپرسور چندین برابر بیشتر است که حتما یخساز کمپرسور پیشنهاد میشود

مگر در حالت های خاصی مانند استفاده در خودرو که مجبور به استفاده از مدل بدون کمپرسور هستند چون دائم دستگاه در حال نوسان هست.

۴-مواد اولیه و طراحی دستگاه یخسار از مهمترین عوامل خرید دستگاه یخساز مخصوصا برای کافی شاپ ها ،رستوران و جاهایی که مداوم از دستگاه یخساز استفاده میکنند دارد که در حین کار دستگاه آسیب نبیند.

در یخساز رومیزی درب متحرک دستگاه،سبد حمل یخ و بدنه دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار هست.

۵-با توجه به سایز های متفاوت یخساز منبع های ذخیره آب و یخی متفاوت دارند که باتوجه به حجم مصرف یخ تون تعیین میکنید که چه سایزی مناسب کار شما هست.

انوع دستگاه یخساز

  • یخ حبه ای

یخ های حبه ای که شکلی مانند حبه قند اما ظاهری بزرگ تر و شفاف دارند در حجم انبوه برای مصارف تجاری مانند کافی شاپ ها،رستوران ها و هتل ها که مراجعین بالایی در روز دارند استفاده می شود.

  • یخ قالبی

دستگاه های یخساز های قالبی جثه نسبتا بزرگی دارند و مناسب مراکز تجاری مانند کافی شاپ ها و رستوران ها نیستند. در عوض کارخانه های یخ سازی با خرید دستگاه های یخ ساز قالبی اقدام به تولید یخ های قالبی در حجم بسیار بالا برای فروش به رستوران ها یا کافی شاپ ها می کنند.

  • یخ پودری

همانطور که از اسمش پیداست این نوع یخ ها به صورت پودر شده است که گاهی در مصارف پزشکی ممکن است مورد استفاده قرارگیرد. این نوع یخ ها در حال حاضر به دلیل زیبایی و خلاقیت استفاده کنندگان جایگزین دستگاه های یخ ساز حبه ای شده اند.

  • یخ پولکی

دستگاه یخ ساز پولکی اقدام به تولید یخ های بهداشتی برای مصارف تجاری مانند قصابی ها، ماهی فروش ها، طیوها می کند. یخ های تولید شده برای مصارف این چنینی به سرعت آب نمی شود و باعث عدم فساد پذیری مواد غذایی می شود.

تیم تخصصی ما در فروشگاه براوو کالا عرضه کننده تکی و عمده انواع یخساز های رومیزی در سراسر کشور در برند ها و سایز های متنوع ، بامشاوره رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم.

تخفیف!
تومان5,600,000

ظرفیت تولید ۱۲ تا ۱۵ کیلوگرم یخ در ۲۴ ساعت قابلیت تعیین سایز یخ دارای کمپرسور  دارای سنسور های تشخیص ظرفیت آب و یخ این دستگاه هوشمند قادر است در مدت ۶-۹ دقیقه ۹ قطعه یخ درست کرده و نهایتا در عرض ۲۴ ساعت حدود ۱۵ کیلوگرم یخ تولید کند.

تخفیف!
تومان4,650,000

یخساز رومیزی  تولید ۹ قالب یخ در ۹ دقیقه  تولید ۱۲ کیلو یخ در ۲۴ ساعت خاموش شدن خودکار درصورت خالی بودن مخزن آب یا پر بودن مخزن یخ دارای بیل حمل یخ ظرفیت مخزن یخ ۶۰۰ تا ۸۰۰ گرم ظرفیت مخزن آب ۱٫۲ لیتری اقلام همراه: سبد و بیل حمل یخ دارای کمپرسور قدرتمند [...]